SEA-DOO GTX 230 iDF Audio 2022

Kod: 12NH

KOLOR: ECLIPSE BLACK & ORANGE CRUSH

Cena katalogowa: 20 480 euro brutto

*Możliwy zakup w euro i w złotówkach

*Cena w złotych może ulec zmianie w zależności od wahań kursu euro

96 800,00 PLN

SILNIK

  • Rotax 1630 ACE 4-TEC, czterosuwowy, rzędowy 3-cylindrowy, 4 zawory na cylinder, elektroniczny wtrysk paliwa, doładowany, sprężarka mechaniczna, intercooler
  • Pojemność: 1630 cm³
  • Moc: 230 KM
  • Chłodzony cieczą dwoma układami: otwartym i zamkniętym CLCS
  • Elektryczny rozrusznik
  • Elektronicznie sterowana przepustnica iTC
  • System D-Sea-Bel – system redukcji dźwięku

NAPĘD

  • iBr – fabryczny hamulec z funkcją cofania. Droga hamowania jest krótsza nawet o ponad 48m w stosunku do skuterów, które nie są wyposażone w hamulec
  • Pędnik ze stali nierdzewnej

KADŁUB

  • Typ ST3
  • Najstabilniejszy kadłub na rynku
  • Dłuższa i większa platforma
  • Głęboki v-denny – na wzburzoną wodę, konstrukcja zmniejszająca opory ruchu

WYMIARY

  • Wymiary (długość x szerokość): 3451 x 1255 mm
  • Masa własna: 365 kg
  • Ilość miejsc: 3
  • Ładowność: 272 kg
  • Pojemność zbiornika paliwa: 70 l
  • Pojemność schowków: 98,9 l

PAKIET STD

  • Szerokokątny wyświetlacz LCD 7,6”
  • Cruise control
  • Wodoszczelny schowek na telefon
  • BRP Audio - Premium System – zintegrowany, wodoodporny system audio. 100W, połączenie Bluetooth
  • Sportowy VTS – system zmiennego trymu: sterowany z kierownicy system elektroniczny trymuje skuter poprzez regulację kąta ustawienia dyszy pędnika i pozwala lepiej przystosować pojazd do stanu wody i potrzeb użytkownika (np. duże fale, szybki start, większa zwrotność, itp.), posiada szybkie ustawienia dla maksymalnego przyspieszenia i stabilności przy dużych prędkościach
  • Stopień ułatwiający wchodzenie na skuter

WYPOSAŻENIE

  • iControl – komputer integrujący wszystkie podsystemy pojazdu, posiada tryby Touring, Sport, ECO, i Cruise Control
  • Tryb Touring – ograniczona moc i łagodna reakcja przepustnicy, idealny tryb do pokonywania długich dystansów
  • Tryb Sport – pełna moc i agresywna reakcja przepustnicy umożliwia wykorzystanie 100% osiągów pojazdu
  • Tryb ECO – iControl automatycznie reguluje moc silnika i reakcję przepustnicy w celu uzyskania najniższego możliwego zużycia paliwa
  • Wygodne siedzisko Ergolock dzielone na dwie części – wyprofilowane w taki sposób by pozycja była naturalna i nie obciążała górnej części ciała.
  • Immobiliser D.E.S.S.
  • Regulowana kolumna kierownicy
  • Wlew paliwa zamykany na bezpieczny zatrzask,
  • Elektroniczny wyświetlacz wielofunkcyjny
  • Szerokokątne lusterka wsteczne
  • Bezpośredni dostęp do przedniego schowka – schowek otwierany do góry, razem z kierownicą
  • System LinQ – system na platformie umożliwiający przymocowanie  akcesoriów np. torby, kanistra
  • Zintegrowane knagi