Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Rotax 1630 HO ACE, ³ czterosuwowy, rzędowy 3-cylindowy, 4 zawory na cylinder, elektroniczny wtrysk paliwa
Pojemność: 1630 cm³
Moc: 170 KM
Chłodzony cieczą z dwoma układami: otwartym i zamkniętym CLCS
Elektryczny rozrusznik
Elektronicznie sterowana przepustnica iTC
System D-Sea-Bel – system redukcji dźwięku
NAPĘD:
iBr – fabryczny hamulec z funkcją cofania. Droga hamowania jest krótsza nawet o 48m w stosunku do skuterów, które nie są wyposażone w hamulec
Pędnik ze stali nierdzewnej
KADŁUB:
Typ GTI
Długa platforma
Głęboki v-denny – na wzburzoną wodę, konstrukcja zmniejszająca opory ruchu
Stabilny i przewidywalny
WYMIARY:
Długość: 331,8cm
Szerokość: 125cm
Wysokość: 113,8cm
Waga: 339kg
Pojemność zbiornika paliwa: 60l
Pojemność schowków: 152,8l
WYPOSAŻENIE:
Wyświetlacz 4,5"” (VTS, spalanie, poziom paliwa, prędkościomierz, zegar, sport mode, touring mode, ECO mode)
Wnęki dla stóp i tylna platforma wyłożone matą antypoślizgową z logo Sea-Doo
Szerokokątne lusterka wsteczne
System Ergolock – sportowe dwuczęściowe siedzisko, kształt górnej części kadłuba i wnęk na stopy pozwala na przybranie najkorzystniejszej ergonomicznie pozycji podczas sportowej jazdy, a także na zblokowanie się z pojazdem nogami w czasie bardzo ostrych zwrotów: wszystko to zwiększa zdolności manewrowe skutera i dodatkowo zmniejsza obciążenie i zmęczenie górnych partii mięśni
VTS – system zmiennego trymu: sterowany z kierownicy system elektroniczny trymuje skuter poprzez regulację kąta ustawienia dyszy pędnika i pozwala lepiej przystosować pojazd do stanu wody i potrzeb użytkownika (np. duże fale, szybki start, większa zwrotność, itp.)
iBR – elektronicznie sterowany hamulec i bieg wsteczny: hamulec hydrodynamiczny pozwala na zatrzymanie pojazdu na dystansie do 48 metrów krótszym niż pojazdy bez iBR, bieg wsteczny w połączeniu ze standardowym dla Sea-Doo systemem O.T.A.S. sprawia, że manewrowanie skuterem jest równie proste co parkowanie samochodu
iControl – komputer integrujący wszystkie podsystemy pojazdu, posiada tryby Sport, ECO, Slow Mode, Ski mode, Speed Regulator
Immobiliser D.E.S.S.
Regulowana kolumna kierownicy
D-Sea-Bel – system rezonatorów i materiałów pochłaniających wibracje sprawia, że Sea-Doo to jedne z najcichszych skuterów wodnych na świecie
Wlew paliwa zamykany na bezpieczny zatrzask
Hak holowniczy zapewniający łatwe i bezpieczne mocowanie liny
Uchwyty i składany stopień ułatwiające wchodzenie na pojazd z wody
Kierownica z szerokimi manetkami
Dzielone siedzenie (możliwość demontażu w celu powiększenia tylnej platformy)
Przedni schowek z dostępem z pozycji siedzącej
Wodoszczelny schowek na telefon
System mocowania LINQ znajdujący się na tylnej platformie , możliwość montażu lodówki lub kanistra na paliwo