Typ: Rotax 800, pojemność 799.9 cm³, 4-suwowy, chłodzony cieczą, z katalizatorem, 51 KM
Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™)
Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
Pojedynczy układ wydechowy
Rozruch: elektryczny
Przeniesienie napędu: system szybkiej reakcji (QRS-X) z dodatkowym przepływem powietrza, automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów CVT z przełożeniami High, Low, Park, Neutral, Reverse, hamowanie silnikiem
Układ jezdny: elektronicznie dołączany 2x4/4x4 z kontrolą trakcji BTC
Elektroniczna kontrola zjazdu ze wzniesienia
• Klatka bezpieczeństwa: Profilowana klatka Zatwierdzona przez ROPS
• Wzmocniona, super lekka rama podwozia
• Zawieszenie przednie: Podwójne ramię A z wahaczem, skok 25.4 cm, amortyzatory gazowe z podwójną rurą
• Zawieszenie tylne: TTA z drążkiem kołysania skok 26.7 cm, amortyzatory gazowe z podwójną rurą
• Hamulce przednie: tarczowe wentylowane, średnica tarcz 220 mm, zaciski dwu tłoczkowe
• Hamulce tylne: tarczowe wentylowane, średnica tarcz 220 mm, zacisk dwu tłoczkowy
• Długość x Szerokość x Wysokość: 300.5 x 157.8 x 175.3 cm
• Rozstaw osi: 230.1 cm
• Prześwit: 25.4 mm
• Masa własna: 596 kg
• Schowki: schowek na konsoli środkowej 3,1 L, schowek na rękawiczki 15,6 L
• Pojemność zbiornika paliwa: 38 L
• Pojemność skrzyni ładunkowej: 136 kg
• Wyświetlacz Cyfrowy wyświetlacz o przekątnej 7,6 cala z klawiaturą:
Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, liczniki godzin pracy, stan paliwa, wskaźnik: włączonego przełożenia skrzyni biegów, trybu SPORT/ ECO, zegar,
• Immobiliser (D.E.S.S.™) z przyciskiem start/stop
• Dwa reflektory 55 W i tylne światła LED
• Gniazdko 12V z przodu
• Opony 26 cal Carlisle ACT
• Zintegrowany przedni zderzak
• Uciąg: 680 kg
• Regulacja pochylenia kierowcy
• Zintegrowany przedni zderzak ze stali, Pełna osłona podwozia, Błotnik i Chlapacz
• Gniazdo tylnego zaczepu i hak holowniczy
• Siatka zamiast drzwi
• Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS)
• Felgi aluminiowe 12 cali (30,5 cm)
• Fotele Ergoprint z kolorowymi akcentami
• Prędkość maksymalna powyżej 60 km / h
• Przedni dyferencjał. z kontrolą trakcji hamulca
• Dynamiczna kontrola hamowania
• Dynamiczna kontrola trakcji